اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد
سرخط خبرها

راز استوری یحیی گل‌محمدی برای شجاع خلیل‌زاده چه بود؟

  • کد خبر: ۱۷۱۲۳۸
  • ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
راز استوری یحیی گل‌محمدی برای شجاع خلیل‌زاده چه بود؟
یحیی گل‌محمدی در اقدامی عجیب برای مدافع جدید تراکتور استوری گذاشت.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، از چند وقت قبل بازار شایعات حول بازگشت شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس داغ بود و هر از چند گاهی خبری در خصوص امضای قرارداد بازیکن سابق سرخ‌ها مطرح می‌شد.

این خبر اما برخلاف تصور شجاع و پرسپولیسی‌ها با واکنش خوبی از سوی هواداران روبه‌رو نشد و آنها هر بار با مرور خاطرات بد گذشته با شجاع خلیل‌زاده، از حضور احتمالی او ابراز نارضایتی می‌کردند.

شجاع ۳ سال قبل در شرایطی که پرسپولیس به فینال آسیا رسیده‌بود، در آستانه فینال این تیم را ترک کرد و راهی قطر شد. هرچند در آن زمان هم یحیی سعی کرد رسول‌پناه، مدیر وقت پرسپولیس را مقصر جدایی شاگردش قلمداد کند، اما رفتن شجاع و بعد از آن بوسیدن لوگوی تیم قطری باعث شد تا حسابی پرسپولیسی‌ها با او دشمن شوند.

در نهایت هم شجاع به پرسپولیس نیامد و با امضای قراردادی به تراکتور پیوست تا خیال همه راحت باشد، اما شب گذشته یحیی گل‌محمدی یک استوری عجیب برای شجاع گذاشت.

گفته می‌شود یحیی که اعتقاد ویژه‌ای به شجاع دارد، اینگونه می‌خواسته از او دلجویی کند و به او این پیغام را بدهد که من دوست داشتم تو را به پرسپولیس بیاورم اما هواداران نگذاشتند!

راز استوری یحیی گل‌محمدی برای شجاع خلیل‌زاده چه بود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->